اخبار

تبلیغ این محصولات سلامت جرم است

به گزارش پایگاه خبری مهندسی پزشکی(موپنا)سعید مهرزادی سرپرست دفتر بازرسی و رسیدگی به شکایات سازمان غذا و دارودرباره تبلیغات فرآورده‌های آرایشی و بهداشتی، اظهار کرد: تبلیغات اغراق‌آمیز و خلاف واقع جرم محسوب می‌شود و مجازات آن مشخص است.

وی افزود: با وجود حجم زیاد تبلیغات نادرست در فضای مجازی، برخورد با این موارد را با جدیت دنبال می‌کنیم.

مهرزادی ادامه داد: هم رسانه ملی و هم سایر حوزه‌های تبلیغاتی موظف هستند صرفاً بر اساس چارچوب‌های قانونی و آنچه در مجوزهای فرآورده‌های سلامت آمده است تبلیغ کنند و نه یک کلمه بیشتر. دیگر انتظار نداریم تبلیغاتی با ادعاهای غیرعلمی و اغراق‌آمیز در هیچ رسانه‌ای پخش شود و هرگونه تخلف قابل پیگیری قانونی است.

وی تاکید کرد: به رغم اینکه ما به برندینگ و تبلیغات در حوزه فرآورده‌های سلامت مبتنی بر اصول قانونی اعتقاد داریم و ضعف برندینگ برخی تولیدکنندگان داخلی را به عنوان یکی از نقاط ضعف این حوزه می‌دانیم، در مقابل گمراه کردن مردم کوتاه نمی‌آییم.

انتهای پیام/

منبع: ایفدانا

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا