افزونه جلالی را نصب کنید. 21 محرم 1446 Saturday, 27 July , 2024

تامین برخی از تجهیزات پزشکی بیمارستان جوانرود توسط یک خیر

  • کد خبر : 607
  • 10 اسفند 1399 - 6:10
تامین برخی از تجهیزات پزشکی بیمارستان جوانرود توسط یک خیر
مدیر نظارت بر تجهیزات و ملزومات پزشکی دانشگاه علوم پزشکی استان کرمانشاه از کمک ۳۷۰ میلیون تومانی خیر جوانرودی برای تامین تجهیزات پزشکی بیمارستان جوانرود خبر داد.

به گزارش خبرگزاری مهندسی پزشکی ، تورج شیرزادیان اظهار کرد: با همت و مساعدت خیّر نیک اندیش جوانرودی، چهار قلم تجهیزات پزشکی مورد نیاز برای بیمارستان شهرستان جوانرود تهیه شده است.

وی افزود: این تجهیزات پزشکی شامل یک دستگاه ماشین بیهوشی اتاق عمل، یک دستگاه چراغ سیالتیک اتاق عمل، یک دستگاه آ بی جی آزمایشگاهی و ۲ دستگاه مانیتورینگ علائم حیاتی بیمار خریداری و تحویل بیمارستان شهرستان جوانرود شده است.

مدیر نظارت بر تجهیزات و ملزومات پزشکی دانشگاه علوم پزشکی استان کرمانشاه با اشاره به ارزش تجهیزات پزشکی خریداری شده، تصریح کرد: بالغ بر ۶۰۰ میلیون تومان برای خرید تجهیزات پزشکی اعتبار مورد نیاز بوده است که مبلغ ۳۷۰ میلیون تومان توسط خیّر نیک اندیش جوانرودی و مابقی توسط معاونت توسعه دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه تأمین شده است.

شیرزادیان خاطر نشان کرد: با پیگیری‌های صورت گرفته توسط معاونت غذا و دارو این تجهیزات در کمترین زمان ممکن و در چارچوب فرآیندهای قانونی خریداری و تحویل شبکه بهداشت و درمان شهرستان جوانرود شده تا در اسرع وقت نصب و مورد بهره برداری قرار گیرد.

منبع: مهر

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://mopena.ir/?p=607
  • منبع : مهر

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

فرم جستجو