افزونه جلالی را نصب کنید. 21 محرم 1446 Saturday, 27 July , 2024

راهنمای ثبت نام در طرح مهندسی پزشکی + آدرس اصلی

  • کد خبر : 882
  • 06 اردیبهشت 1400 - 11:52
راهنمای ثبت نام در طرح مهندسی پزشکی + آدرس اصلی
فارغ التحصیلان رشته مهندسی پزشکی می توانند برای کسب مهارت های لازم از این رشته در سامانه طرح نیروی انسانی ثبت نام کرده تا پس از بررسی مدارکشان به مناطق و حوزه های تحت نظر وزارت بهداشت اعزام شوند.

رشته های تحصیلی وزارت بهداشت به دو دسته کلی رشته های پزشکی و رشته های غیر پزشکی تقسیم می شوند. رشته های پزشکی و برخی از رشته های غیر پزشکی دارای طرح نیروی انسانی اجباری هستند. اما مهندسی پزشکی از آن دسته از رشته هایی است که پس از فارغ التحصیلی ، ثبت نام در طرح بر عهده خود متقاضیان است.

بعضی از متقاضیان برای یاد گرفتن فعالیت های عملی و در نتیجه توانمندی در ساختن تجهیزات پزشکی در صدد پیدا کردن شغلی مرتبط با رشته تحصیلی خود هستند. طرح مهندسی پزشکی علاوه بر این که مهارت های کاربردی را به داوطلبان آموزش می دهد بلکه به عنوان سابقه کار نیز برای متقاضیان محاسبه می شود. برای راهنمایی بیشتر علاقه مندان ، در ادامه به بررسی این طرح و زمان ثبت نام آن می پردازیم.

زمان ثبت نام طرح مهندسی پزشکی

متقاضیان با مشاهده لیست رشته های مشمول طرح نیروی انسانی متوجه می شوند که آیا دارای طرح اجباری هستند یا اختیاری ؟ رشته های دارای طرح اجباری وزارت بهداشت دارای زمان بندی دقیقی هستند که در سامانه طرح نیروی انسانی به متقاضیان اعلام می شود. اما رشته های غیر پزشکی و غیر دندانپزشکی متفاوت از آن ها بوده و دارای طرح نیروی انسانی اختیاری و در برخی رشته ها اجباری هستند.

رشته مهندسی پزشکی دارای طرح اختیاری است ، بنابراین متقاضیان می توانند پس از فارغ التحصیلی ، در زمانی که مایل هستند به سامانه رشد وزارت بهداشت مراجعه کرده و مراحل ثبت نام را سپری کنند. پیشنهاد می شود قبل از نام نویسی حتما از شرایط ثبت نام و قوانین آن مطلع بوده و سپس اقدام به تایید و ارسال مدارک خود کنید.

نحوه ثبت نام طرح مهندسی پزشکی

برای ثبت نام طرح مهندسی پزشکی ابتدا وارد این سایت شده و سپس بر روی گزینه ثبت نام مشمولین غیر پزشک و غیر دندانپزشک کلیک کرده تا وارد صفحه اصلی ثبت نام شوید. پس از مطالعه توضیحات مربوطه در صفحه جدید ، بر روی گزینه ثبت نام کلیک نمایید. با وارد کردن اطلاعات خواسته شده نظیر کد ملی و تاریخ تولد ، بر روی شروع فرآیند ثبت نام کلیک کنید.

پس از اتمام ثبت نام طرح مهندسی پزشکی ، کد رهگیری خود را یادداشت کرده تا در زمان اعلام نتایج بتوانید مجددا وارد سایت نیروی انسانی شده و از قسمت پیگیری وضعیت ، نتیجه درخواست خود را مشاهده نمایید. برای دریافت اطلاعات بیشتر از نحوه مشاهده نتایج طرح مهندسی پزشکی می توانید مقاله زیر را مطالعه نمایید.

متقاضیانی که در سپری کردن مراحل ثبت نام طرح مهندسی پزشکی دچار ابهامی شده اند می توانند با کارشناسان سامانه مشاوره هیوا تماس گرفته تا متخصصان مربوطه از طریق سیستم مشاوره تحصیلی تلفنی هیوا آنان را راهنمایی نمایند.

لینک کوتاه : https://mopena.ir/?p=882

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

فرم جستجو