افزونه جلالی را نصب کنید. 20 رمضان 1445 Friday, 29 March , 2024

فعال بودن بانک امانات تجهیزات پزشکی جمعیت هلال احمر کرمانشاه

  • کد خبر : 1707
  • 30 شهریور 1400 - 12:53
فعال بودن بانک امانات تجهیزات پزشکی جمعیت هلال احمر کرمانشاه
مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان کرمانشاه گفت: بانک امانات تجهیزات پزشکی جمعیت هلال احمر کرمانشاه فعال است.

فرزین معتمدی اظهار کرد: به منظور کمک به بیماران کرونایی چهار خیر نیک‌اندیش کرمانشاهی مبلغ ۶۵ میلیون تومان به بانک امانات تجهیزات پزشکی جمعیت هلال احمر استان کرمانشاه اهدا کردند.

به گزارش موپنا، وی افزود: با توجه به ظرفیت محدود مراکز درمانی برای بستری و پیگیری روند درمان بیماران کرونایی در منزل و همچنین نیاز شدید این بیماران به دستگاه‌های کمک تنفسی از جمله کپسول اکسیژن، دستگاه اکسیژن‌ساز، مانومتر و پالس اکسیمتر دارند و بانک امانات تجهیزات پزشکی هلال احمر از ابتدای شیوع این ویروس، تجهیزات مورد نیاز مراجعه‌کنندگان را در اختیار آن‌ها قرار داده است.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان کرمانشاه تصریح کرد: در ایام کرونا و در شرایطی که مردم با مشکلات زیادی مواجه هستند خیران، جمعیت هلال احمر را تنها نگذاشته و با یاری حداکثری و از دل و جان، در کنار هلال احمر یاری رسان بیماران و نیازمندان بوده‌اند.

معتمدی ادامه داد: در حال حاضر بانک امانات تجهیزات پزشکی جمعیت هلال احمر کرمانشاه فعال است و بیماران کرونایی می‌توانند با مراجعه به این بانک‌ها به صورت رایگان کالای پزشکی مورد نیاز را دریافت و برای طول دوره درمان از آن استفاده کنند.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://mopena.ir/?p=1707

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

فرم جستجو