افزونه جلالی را نصب کنید. 21 محرم 1446 Saturday, 27 July , 2024

نکات مهم درباره اسکن کف پا

  • کد خبر : 803
  • 31 فروردین 1400 - 16:17
نکات مهم درباره اسکن کف پا
 کودکانی که از بیماری اوتیسم رنج می برند به راحتی نمی توانند راه بروند و یا در زمان راه رفتن تعادل لازم را ندارند. این کودکان باید اسکن مورد نظر را انجام دهند.

برای بررسی آناتومی پا و بیماری های مربوط به پا می توان از اسکن کف پا استفاده کرد. اسکن کف پا به وسیله ی دستگاه های پیشرفته انجام می شود و می تواند اطلاعات خیلی دقیقی مثل انحنای پا، مدل راه رفتن و … را به متخصصان ارتوپدی بدهد. کفی های طبی و کفش های طبی را می توان با استفاده از اسکن کف پا طراحی کرد.

بسیاری از افراد تصور می کنند که کفی های آماده در بازار می تواند نیاز آن ها را برطرف کند. شاید این کفی ها ضرری برای فرد نداشته باشد اما کفی های طبی که با اسکن کف پا ساخته می شود دقیقا منحصر به فرد است و کاملا برای شما ساخته شده است.

به همین سبب می تواند نیاز شما را به خوبی بر طرف کنند و برای شما مفید باشند.

اگر درد پا شما را آزار می دهد باید به متخصصان فیزیوتراپی مراجعه کنید تا آن ها با معاینه ی پای شما اقدام به درمان آن می کنند.

کفی های طبی که به وسیله ی اسکن برای شما شناخته می شود می تواند فشار وارده بر پا را به خوبی در تمام قسمت ها پا توزیع کند. این عمل باعث می شود که شما عملکرد بهتری در زمان راه رفتن داشته باشید.

در این صورت آسیب کمتری نیز به قسمت های مختلف پای شما وارد می شود. کفی طبی با اطلاع از شغل و سبک زندگی شما ساخته و طراحی می شود به همین سبب بهترین نتیجه را در بر دارد.

دستگاه های اسکن بسیار پیشرفته و دقیق هستند به همین سبب می توان موارد زیادی را با آن نشان داد. مواردی که با این دستگاه ها نشان داده می شود به وسیله ی معاینه ی فیزیکی دیده نمی شود. از مهم ترین و کاربردی ترین موارد دیده شده توسط اسکن کف پا می توان به موارد زیر اشاره کرد.

چه افرادی باید اسکن کف پا را انجام دهند؟

سلامتی پا می تواند تاثیر زیادی روی سلامت کل بدن داشته باشد به همین سبب باید توجه ویژه ای به آن داشت.

تعادل در راه رفتن و قدم زدن می تواند روی سلامت پا تاثیرگذار باشد. مهم است که بدانید چه کسانی باید از اسکن کف پا استفاده کنند.

ورزشکاران حرفه ای باید برای عملکرد بهتر پا و جلوگیری از آسیب دیدن، از این اسکن استفاده کنند.

کودکانی که از بیماری اوتیسم رنج می برند به راحتی نمی توانند راه بروند و یا در زمان راه رفتن تعادل لازم را ندارند. این کودکان باید اسکن مورد نظر را انجام دهند.

افرادی که دچار مشکلاتی مانند سکته قلبی، پارکینسون، فلج مغزی و … هستند نیز باید از این اسکن استفاده کنند تا بتوانند مشکلات پای خود را تشخیص بدهند و تعادل بهتری در زمان راه رفتن داشته باشند.

برخی از افراد در قسمت کف پای خود قوس زیادی دارند و یا اینکه کف پای آن ها صاف است. این افراد برای رفع مشکلات باید از اسکن کف پا استفاده کنند.

دیابت از بیماری هایی است که همه ی اعضای بدن مثل پا را درگیر می کند. این افراد نیز برای چک کردن پا می توانند از اسکن استفاده کنند. افرادی که به هر دلیلی عمل پا انجام داده اند، باید قبل و بعد از عمل اسکن را انجام دهند.

کلینیک ارتوپدی فنی امین با تلاش برای کاهش نیاز به اعمال جراحی مختلف، راهکار‌هایی مدرن را در اختیار بیماران قرار می‌دهد تا هزینه و مشکلات درمانی به حداقل ممکن برسد.

درمان عیوب حرکتی بدون نیاز به جراحی و اسکن کف پا برای تشخیص بیماری ها و ساخت کفش طبی در این کلینیک در کمترین زمان ممکن و با بالاترین کیفیت در اختیار بیماران قرار گفته است.

لینک کوتاه : https://mopena.ir/?p=803

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

فرم جستجو