افزونه جلالی را نصب کنید. 21 محرم 1446 Saturday, 27 July , 2024

هشدارهای مهم درباره ایمپلنت دندان

  • کد خبر : 792
  • 31 فروردین 1400 - 15:30
هشدارهای مهم درباره ایمپلنت دندان
ایمپلنت در واقع دندان پیچی به جنس تیتانیوم است که از طریق برش لثه وارد استخوان فک شده و درون آن نصب می‌شود. در این حالت ایمپلنت به عنوان ریشه دندان عمل خواهد کرد و سپس تاج دندان بر روی آن نصب خواهد شد .

هزینه ایمپلنت بستگی به شرایط دندان و فک بیمار دارد که وضعیت استخوان دندان و فک فرد چگونه باشد همچنین عواملی مانند جنس نوع برند ایمپلنت ، نوع پروتز و… بر قیمت تاثیر گذار است.

پروتز ها به صورت ثابت و یا متغیر موجود هستند که بعد از جایگذاری پیچ بر روی آن نصب می شوند تا مانع از حرکت اضافی و مشکل در جوش خوردگی ایمپلنت با استخوان دندان شوند و همین موضوع بر قیمت اثر خواهد گذاشت چرا که قیمت پروتز های ثابت و متغیر نیز تفاوت هایی دارد.

بی شک هزینه ایمپلنت دندان نسبت به سایر خدمات انجام گرفته شده در دندانپزشکی بیشتر است. دلیل آن هم پیچیدگی های زیاد درمان، دستمزد دندانپزشک و دندانپزشکی، بالا بودن قیمت های ابزار درمان ، هزینه متریال ها و تفاوت قیمت در نوع جنس ها و برند هاست که سبب بالا بودن هزینه ایمپلنت دندان نسبت به سایر خدمات دندانپزشکی می شود.

شاید شما نیز به عنوان ایمپلنت ارزان برخورد کرده باشید و هزینه  بسیار پایین آن به گوش شما خورده باشد که نا خود آگاه افراد را به سمت خود جلب می‌کند. اما متاستفانه استفاده از ایمپلنت های ارزان قیمت موجب عوارض جبران ناپذیری در افراد می شود .

متاستفانه این تبلیغات می‌توانند افراد زیادی را به سمت خود جلب کرده و موجب آسیب بسیار شدید در لثه و فک افراد شوند. ایمپلنت و پروتز همگی دارای جنس های مختلف و برند های مخصوص هستند که با توجه به واردات از کشورهای مختلف، قیمت های متفاوتی هم دارندو

مشخص است که ایمپلنت ها و ابزارهای مربوطه که با قیمت بسیار ارزان تری در دسترس قرار می‌گیرند، کیفیت بسیار پایینی را به خود اختصاص داده و استفاده از آن ها صدمات بسیار پرهزینه تری را به شما تحمیل می‌کند.

برای انتخاب نوع برند ایمپلنت و پروتز ،‌ دندانپزشک معالج شرایط فک فرد ، شرایط استخوان و نوع سینوس ها را بررسی کرده و متناسب با آن بهترین گزینه را برای شخص انتخاب می‌کند تا فرد بهترین نتیجه را از آن دریافت کند. بنابراین باید توجه داشته باشید که قیمت تنها یک فاکتور در درمان شما بوده و شما باید برای سلامتی و گرفتن نتیجه عالی به یک پروسه طولانی مدت اما ایمن فکر کنید.

برای اینکه فرد از هزینه دقیق درمان ایمپلنت خود با خبر باشد باید به دندانپزشک مورد نظر خود مراجعه کند تا متخصص با توجه به شرایط فرد و پیش‌بینی پیشروی نوع درمان آن، هزینه را برای فرد تعیین کرده و شخص تصمیم به اقدامات درمانی بگیرد .

 

لینک کوتاه : https://mopena.ir/?p=792

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

فرم جستجو