افزونه جلالی را نصب کنید. 20 رمضان 1445 Friday, 29 March , 2024

جزییات فراخوان تامین پانسمان‌های پیشرفته

  • کد خبر : 1659
  • 22 شهریور 1400 - 16:44
جزییات فراخوان تامین پانسمان‌های پیشرفته
‌اداره نظارت بر تامین و نگهداشت تجهیزات پزشکی با توجه به ضرورت تامین پانسمان‌های پیشرفته و جهت پیش‌بینی تامین در سال ۱۴۰۱، بدینوسیله از کلیه شرکت‌های فعال در حوزه تجهیزات پزشکی دعوت به همکاری کرده است.

به گزارش موپنا، ‌اداره نظارت بر تامین و نگهداشت تجهیزات پزشکی اعلام کرد: با توجه به ضرورت تامین پانسمان‌های پیشرفته در مدل‌های به شرح پیوست جهت پیش‌بینی تامین در سال ۱۴۰۱، بدینوسیله از کلیه شرکت‌های فعال در حوزه تجهیزات پزشکی دعوت می‌گردد نسبت به اعلام قیمت، بازه زمانی قابل تحویل و تکمیل فرم مشخصات تجهیزات و ملزومات پزشکی مطابق پیوست یک، “منحصرا در قالب فایل Excelدر لوح فشرده (CD)” و ارائه آن به همراه مدارک درخواست شده ذیل در نسخه کاغذی ممهور به مهر و امضای معتبر شرکت در پاکت در بسته توسط نماینده شرکت و بهمراه نامه شرکت به دبیرخانه محرمانه حراست اداره کل تجهیزات و ملزومات پزشکی حداکثر تا پایان وقت اداری روز یکشنبه مورخ ۱۴۰۰/۰۶/۲۸ (راس ساعت۱۴: ۳۰) اقدام نمایند.

لازم به ذکر است دریافت پاکت بعد از پایان ساعت اداری مقدور نبوده و به درخواست هایی با مدارک مخدوش ارائه شده و یا در فرمت تعیین شده در فایل اکسل ارسال نگردد نیز ترتیب اثر داده نخواهد شد.

مدارک لازم:

۱-ارائه فایل جدول مشخصات تجهیزات و ملزومات پزشکی منحصرا در فرمت EXCEL در لوح فشرده(CD) و همچنین به‌صورت کاغذی و ممهور به مهر و امضای معتبر شرکت.

۲-ارائه فرم تعهد پیوست در سربرگ شرکت و بارگذاری در سامانه تعهدات پرتال IMED.IR

نکات:

۱-ارائه پیشنهاد قیمت ارزی مناسب در اولویت می‌باشد.

۲-واردکنندگان و تولیدکنندگان ثبت شده و دارای کد IRC در صورت ارائه پیشنهاد مناسب در اولویت قرار خواهند گرفت.

۳-شرکت‌هایی که در فراخوان تامین کالا به‌صورت فوریتی پذیرفته می‌شوند می‌بایست، ظرف مدت ۲ روز کاری پس از اعلام، مراحل لازم به منظور ثبت فوریتی کالا را طی نموده و نسبت به واردات ظرف مدت دو ماه اقدام نمایند.

۴-از آنجا که ارائه پیشنهاد قیمتی و ثبت درخواست به منزله ایجاد تعهد برای شرکت پذیرفته شده جهت تامین کالای فوریتی می‌باشد لازم است ضمن لحاظ دقت و ملاحظات لازم در خصوص تکمیل اطلاعات مورد نظر فرم تعهدنامه پیوست را تکمیل و بهمراه مدارک ارائه نمایند.

۵-شرکت‌های منتخب در فراخوان ضمن تکمیل فرم تعهدنامه (پیوست) می‌بایست:

الف) نسبت به انجام ثبت سفارش و انجام فرآیند‌های لازم به منظور صدور مجوز لازم تولید، واردات و ترخیص کالای منتخب در فراخوان اقدام و در صورت وجود هر نوع مشکل در هر کدام از مراحل کاری، مراتب را در اسرع وقت به اداره کل تجهیزات پزشکی اعلام نمایند.همچنین در صورت عدم ترخیص کالا ظرف مدت مشخص شده، تمدید کد IRC فوریتی صرفا با تشخیص این اداره کل بوده و هیچ گونه حقی برای شرکت ایجاد نمی‌کند.

ب)شرکت‌های منتخب در فراخوان می‌بایست پس از ترخیص کلیه اقلام با قیمت مصوب تحت نظارت وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی کالا را توزیع نمایند.

۶-در صورت کوتاهی شرکت‌های پذیرفته شده در فراخوان در پیگیری تامین به موقع، سهمیه داده شده لغو و به متقاضیان دیگر ارائه خواهد شد و همچنین از شرکت آنها در فراخوان‌های بعدی ممانعت بعمل خواهد آمد.

۷-ارز تخصیصی ترجیحی خواهد بود.

۸-اداره کل تجهیزات و ملزومات پزشکی در رد یا پذیرش پیشنهادات مختار بوده و شرکت در فراخوان حقی را برای شرکت ایجاد نخواهد کرد.

۹-در صورت هرگونه ابهام و سوال با شماره ۶۳۴۲۰ – ۰۲۱ داخلی ۲۲۵ و ۲۲۶ تماس حاصل فرمایید.

ضمائم:

۴۹۳۵_پیوست ۱ .xlsx

فرم تعهد پانسمان.docx

مدل پانسمان ها

 

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://mopena.ir/?p=1659
  • منبع : روابط عمومی اداره کل تجهیزات و ملزومات پزشکی

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

فرم جستجو